MAYBELLINE

22:49

Poznáte dni, keď sa všetko nahrnie, a nie je čas na nič. Tak práve také dni mám posledne ja a vec, čo mi vždy urobí radosť, je nejaká skvelá novinka z líčenia. Za poslednú dobu ma oslovilo viacero produktov, no najväčším objavom je jednoznačne táto špirála/řasenka od Maybelline. 

Mám šuflík plný špirál, no vždy to chce niečo nové a originálne, čo mi ich vytočí do iných strán, aby sa môj vzhľad zmenil aspoň o trochu. Dosť často sa mi stáva, že si kúpim špirálu, nie za málo, a je mi úplne na nič, pretože riasy neupraví, tak ako potrebujem. Vtedy musím svoju starú štetinku namáčať do tej novej, aby som aspoň minula jej náplň, a to je asi najviac otravné:/. Moje riasy sú už samy od seba hustejšie a dlhšie, ale po nalíčení touto špirálou, neostáva povedať nič iné iba Wauuu :O. 


Jedná sa konkrétne o špirálu/řasenku Maybelline Řasenka pro dlouhé a plné řasy Je to teda špirála stvorená na naše riasy, kedže súčasne dodá hustotu a dĺžku. Ako môžete vidieť na fotke mne riasy nielen nádherne predĺžila ale hlavne vytočila dohora. Vďaka tomu ich krásne vidieť aj spredu, a keď som namaľovaná linkou nezanikajú v jej pozadí. 


Najviac mňa osobne na nej zaujalo to, ako dokáže krásne riasy vytočiť, a to bez použitia kliešťov. Výsledný efekt po jednom prejdení je omnoho lepší než u iných špirál. Pre mňa ideálne bolo prejsť tak 2-3 krát, aby boli husté a aj výrazne nalíčené ako vidíte na fotke :). Vďaka štetinke, ktorú vidíte sa veľmi ľahko používa, to jej oblúkové zakryvenie pomáha dostať sa na každý roh oka.


Myslím si, že každého ako prvé hlavne zaujme na špirále tá krásna jemne ružová farba. Pôsobí milšie, krajšie než tie čierne ostatné, čo mám. Takže ja som z nej nadšená ako po stránke praktickej, tak aj estetickej. Ak plánujete zlepšiť svoje dni zakúpením niečoho nového a praktického, čo vás poteší, istotne skúste túto špirálu. Ja som šťastná, že je zas niečo nové a výborné, čo môžem použiť. Túto špirálu/řasenku mám z tohto obchodu krasa.cz, kde je veľmi veľa krásnych vecí a stránka je prehľadná, takže sa tam vždy dá niečo nové pekne nájsť.

You Might Also Like

6 comments

  1. Vypadá skvěle. Ale jak se tak dívám na kartáček tak dost připomíná novou Panoramico Curling od Gabrielly Salvete, kterou teď používám. Tak předpokládám, že bude mít i podobné vlastnosti, díky tomu si tuto o MY nechám ujít.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle. Ale jak se tak dívám na kartáček tak dost připomíná novou Panoramico Curling od Gabrielly Salvete, kterou teď používám. Tak předpokládám, že bude mít i podobné vlastnosti, díky tomu si tuto o MY nechám ujít.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Upřímně řečeno řasenky moc nestřídám. Jsem spokojená se s voděodolnýma Colossalkama od Maybelline a máloco mě zaujme. Nad koupi této už taky přemýšlím, jenom mě odrazuje, že není voděodolná :(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ešte som ju neskúšala, ale asi si nechám poradiť a pozriem sa po nej, lebo vyzerá ozaj super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá moc skěle! taky si jí možná příště koupím :)

    Verča♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte som neskúšala od Maybelline žiadnu, ale táto ma láka minimálne obalom. Zatiaľ som spokojná s riasenkami Rimmel Scandaleyes, vyskúšala som už štyri rôzne a všetky mi plne sedeli.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť