GREEN SKIRT

22:11


Jednoduchý podzimný otufit. Poslednou dobou som si zamilovala zelenú farbu. Hodí sa takmer ku všetkému a ľahko sa ladí s bielou, čiernou a hnedou. Je to jednoduchý spôsob ako oživiť nudnejší outfit a dodať mu farby. Túto sukňu mám konkrétne z obchodu wholesalebuying. Sukňa mi vyhovuje, že je ľahká, dlhšia a vo vetre sa krásne jemne dvíha. Pomocou veľmi pevnej a pružnej gumy na páse sa dá nosiť v hociakej výške na hrubší, alebo či už jemnejší materiál.
Sukňa je za veľmi skvelú cenu a môžete ju nájsť tu: http://bit.ly/1JSluIW. Celý outfit som volila jednoducho,štýlovo ale pohodlne.


Top - Cropp, Jacket - Cropp, Skirt - wholesalebuying, Shoes - Converse All Star Ox Leather





You Might Also Like

11 comments

  1. Moc hezký outfit! Líbí se mi kombinace sukně s teniskami :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank u for visiting my blog. I follow u, follow back.. tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit. Ta sukně je super! :) Hrozně bych si přála aby moje conversky byly takhle krásně bílé, nikdy mi to nevydrží ani den. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. amazing outfit)

    http://www.makingindustry.net/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. molto bella la gonna


    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/


    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, úplně ti závidím, jak krásně bílé a čisté máš conversky.. :) to mě takhle vydrží tak maximálně jeden týden a pak je to děs.. :D jinak moc hezký outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkný outfit, zelená barva se k tobě moc hodí :-)

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hey beauty :) would we follow each other on gfc and bloglovin?
    Maybe also on bloglovinInstagramTwitter

    Let me know if you like :)

    Best wishes from germany
    Isa | My Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť