UŽ LEN KRÁSNE NECHTY

18:44

Sada na nechty Sally Hansen salon

Ahoj! Vítam vás opäť na mojom blogu. Po dlhšej dobe som napísala článok na téma beauty. Často si vravím, že je zbytočné písať o niečom, čo je bežné a ešte napísať zas len "to krásne vonia a vyzerá moc pekne" mi prišlo ohrané. Ale o túto skvelú vec mi nešlo sa nepodeliť.


Ešte minulý rok, ako mnoho z vás vie, som stále riešila, ktorý lak je lepší, a ktorý dlhšie vydrží. Práve preto som prechádzala rôzne weby a čítala aj o rôznych gélových a umelých nechtoch. Nie moc potešujúcou správou bolo, že väčšina z nich fakt strašne ničí nechty. Chodiť do nechtového štúdia som hneď vyradila - zničí nechty, zaberie veľa času a stojí nemálo. Ale čo robiť, keď ich chem mať pekné viac než "jeden" deň?



Ako väčšina z nás som si hlavne chcela nechty zpevniť a zabrániť štiepeniu, aby narástli do svojej veľkej dĺžky a zároveň boli bezchybne nalakované. No moja heureka predsa len prišla. Sada gel lakov Sally Hansen salon. Najväčší poklad na svete!
Zakúpila som sadu a od vtedy nemám jediný problém a starosti s nechtami. Krásne spevní nechty, zabráni štiepeniu a drží niekedy aj 3 týždne dokonale krásna. Sada sice nebola najlacnejšou investícoiou, no obsahovala všetky veci, ktoré k urobeniu nechtov človek potrebuje. Mne drží veľa vecí ešte dodnes, a to je to už rok a pól, čo ju používam. Ak ju chete za tu najlepšiu cenu, tak je najlacnejšia na notino.cz. Odtiaľ som ju kupovala ja a cena je vážne o niekolko stoviek nižšia než napríklad v DMku.

Nemusíte sa bát, že by ste si nechty nezvládli urobiť sami. Vďaka jednoduchosti tejto sady jediné čo potrebujeme, je cca 15-20 minút času. Podrobný postup nanášania je popísaný a zakreslený priamo v sade na príbalovom papieri. Spočíva to v štyroch jednoduchých krokoch:

  1. Očistiť si nechet pomocou pribalenej handričky a zbrúsiť podľa potreby. Ja nepilníkujem vôbec.
  2. Naniesť podkladový lak označený číslom 1 v jemnej vrstve a nechať zaschnúť na jedno zasvietenie, čo je 30 sekúnd.
  3. Naniesť vrstvu farebného laku podľa našeho výberu - ten je pod číslom 2. Zas nechať rovnako v lampe na 30 sekúnd. Môžu sa dať aj dve vrstvy. 
  4. Nakoniec naniesť lak vrchný skrytý pod číslom 3 a zas nechať zaschnúť. Potom už len handričkou, ktorú sme použili na začiatku prejdeme nechty, aby sa všetko lepkavé odstránilo.


Nechty potom vydržia 2-3 týždne presne tak, ako sme si ich nalakovali. Netreba sa báť ani umývania riadu alebo bežných domácich prací. Nechty mi teda rastú krásne moje a úplne zdravé. Farieb je k dispozici tiež viac. Najbežnejšie odstieny sa dajú zohnať priamo ku sade.



Zas doporučujem určite si kupovať všetko vybavenie na notino.cz, kde sú ceny u jednoho laku skoro o 100 Kč nižšie.  Nemusíte sa ale báť, že teraz vám budú všetky laky k ničomu. Dajú sa použiť miesto kroku dva, kde sa nanáša farebný lak. Najlepšie je ich nanášať na nechty zpevnené lakom 1 a 3. Vydržia krásne skoro 2 týždne. Ja si niekedy aj svoj klasický lak prelakujem lakom 3, čo je lak  vrchný. Ten ich krásne zaleje a zpevní a nedochádza k olupovaniu a porušeniu laku.

Ak by sa človek po rokoch rozhodol od sady opustiť. Tak hroznou výhodou je pec. Ta spevní každý bežný lak po 30 sekundách tak, že nemusím už čakať ako kedysi, kedy zaschne. Je to neskutočné spríjemnenie života po všetkých stránkach.

K tomu, aby sme dali lak dole potrebujeme veci uvedené na fotke.


Nanesieme odlakovač na tampón, priložíme na nechet a zabalíme do alobalu.



Počkáme 15 minút a lak bude zlezený ako na fotke. Už tomu len torchu pomôžeme a je to! Nechty sú zdravé a nemajú žiadne poškodenie ako pri umelých.

A na záver fotka nechtov s inou farbou.



Dúfam, že sa vám príspevok páčil a bol trochu inšpirujúci a pomôže viacerým pri rozhodovaní. Prajem krásny deň :)

You Might Also Like

0 comments