KONIEC ZNIČENÝM VLASOM

12:57

PRODUKTY BONACURE

Máte suché, lámavé, farbením namáhané a ešte k tomu kudrnaté vlasy ako ja?  Tak čítajte ďalej!  Tento príspevok som sa rozhodla napísať z toho dôvodu, že už som dlho nebola žiadnymi produtakmi tak očarená (príspevok nie je sponzorovaný). Tiež je veľmi ťažké sa dopátrať nejakých článkov, kde sú predstavené produkty od kaderníka. Zostáva teda len možnosť testovať a testovať na vlastnej hlave :D. 

Vyskúšala som skoro všetky produkty na vlasy a s ničím som nebola zatiaľ tak spokojná ako s týmito na obrázku značky BONACURE.

Ako viete, prednedávnom som navštívila skvelý brnenský kadernícky salón TRENDY HAIR FASHION. Predtým som už dlhšiu dobu obdivovala ich skvelú prácu na FB stránke. No teraz som to vyskúšala na vlastných vlasoch. Salón je veľmi pekný, cítite sa tam naozaj príjemne a obletovano. Asi tak, ako by sa každá z nás chcela presne cítiť. Sú veľmi príjemný a človek sa nemusí báť spýtať na radu s vlasmi. To som presne urobila ja a nebanujem. Do teraz mi vždy všade doporučili produkty, ktoré mi s vlasmi až takú zmenu neuorbili. Ale tentokrát to boli kvalitné produkty značky BONACURE, ktoré s vlasmi urobili zázrak.

Táto sada sa zakupuje exkluzivne u kaderníka a skladá sa z týchto 3 produktov. 
Prvý je šampón, ktorý sa použije ako klasický 2krát. Stačí ho dať naozaj málo. Pri druhom použití už krásne pení. 



Potom je potreba si vlasy osušiť ručníkom a použiť masku. Tá sa nanesie na celú dĺžku a nechá sa pôsobiť ideálne 10 minút, kedy sa velmi pečlivo spláchne. Maska nádherne vonia, používa sa jej malé množstvo a dá vlasom krásny odlesk trblietok.




Ten najväčší zázrak je ale KONDICIONÉR. Posledný krok spočíva v nanesení kondicionéru na uterákom usušené vlasy. Ten už sa nesplachuje! Čo je uplná paráda. 

Vždy ma hnevali produkty, ktoré som naniesla a potom spláchla. Skoro nič to vlasom nepomohlo. Preto som vyhladávala olejčeky a masky, čo sa nesplachujú. Tento kondicionér je preto veľmi velkou potechou a neskutočne uľahčuje rozčesávanie. Vždy som rozčesávala niekoľko minút a mala zamotané vrchné vlasy do nerozmotatelných celkov. Ale s týmto kondicionérom, mám po nanesení akoby rovné vlasy. Rozčesú sa asi 10 ťahmi úplne celé.

Cena je vyššia, ale od vtedy nepotrebujem  na vlasy už žiadny iný produkt a viem, že sa o ne starám najlepšie ako môžem. Sada je cca na jeden rok. A ideálna je na suché a kudrnaté vlasy. Konečne mi pri umývaní a česaní neodpadá veľa vlasov a končekov. Takže za mňa naprostá spokojnosť.
Výrobky som si zakúpila priamo v salóne. Ak si nebudete istý, či sú aj pre vás, tak vám s tým určite poradia, alebo doporučia nejaké iné lepšie k vaším vlasom. 

Mnoho ľudí nevie, že produkty z drogérie sú napustené silikonami a rôznymi látkami, ktoré zaťažujú vlasy. Potom sú ťažké, padajú a po dlhšej dobe sa ukáže pravý účinok produktu, ktorý človek používa. Zo začiatku to pôsobí, že aj lacný šamón zlepšil vlasy, ale pravý dopad sa ukáže až po mesiacoch používania, kedy sa prejavia tie škodlívé látky, čo zo začiatku robia divy. 
Vela blogerov, hlavne mladších, doporučuje produkty v cene okolo 100 Kč. Pre mladé vlasy, je dobrá skoro každá kozmetika - to ano. Ale vekom, cca od 20 rokov, je potreba mať kvalitnejšie produkty.  Preto je dvôležité sa už od tohto veku snažiť zamerať na kvalitu. Je jasné, že sa za ňu platí, ale vlasy využívame každý deň a dotvárajú často našu osobnosť viac než oblečenie. Krásne zdravé vlasy robia svoje :). Treba si pamätať, že tie negatívne účinky sa prejavia skôr v dlhšom časovom horizonte, kdežto dočasné zlepšenie človek vidí skoro hneď.

Dúfam, že som niekomu pomohla rovnako ako sebe. Budem rada, ak poznáte aj iné produkty od kaderníkov, keby ste ich napísali do komentára.



You Might Also Like

1 comments

  1. O těchto produktech jsem neslyšela. Používám spíš drogerkovou klasiku neż profi kadeřnické produkty, takže to bude asi tím :D jinak se mi strašně líbí ty obaly :3

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť