VIANOČNÉ TIPY

1:58





Tak už aj na mňa dopadol ten vianočný zhon :D. Neviem, či som jediná, ale už asi mesiac premýšľam nad darčekmi a obzerám ich po internete, no nakúpené reálne nemám skoro nič. Máte to podobne? Rozhodla som sa preto napísať článok o tipoch na kozmetiku ako pre dámy, tak aj pánov. Za tieto posledné dni toho už moc stihnúť veru nejde, ale notino ma zachránilo. Doručujú našťastie veľmi rýchlo, čo u iných predajní zvykom moc nie je. Ak sa objedná do 20.12., tak to stihne prísť do Vianoc domov.  Čo je paráda! Pár vecí, čo odtiaľ pravidelne kupujem, mi prišlo ako skvelý tip na Vianoce skoro pre každého. Ide o produkty, ktoré používame snáď všetci. Ja ich mám už nejakú dobu doma a som s nimi veľmi spokojná. Tak šup, šup objednávať ako ja, kým tu tie Vianoce nemáme :).




Ako prvý je skvelý antibakteriálny šampón na čistenie štetcov. Mám ho doma snáď pol roka a už som objednávala druhý do zásoby. Je veľký (200 ml), takže vydrží vážne dlho. Čo je ale najlepšie, je jeho kvalita. Mala som problém s vyčistením štetca od tmavších a hustejších tieňov a make-upu,  no s týmto to šlo veľmi ľahko. Štetce mám značky Zoeva, a nechcela som na ne používať lacné čističe, aby sa neporušila kvalita štetiniek. Je to skutočne poznať, že štetinky sú menej vysušené a zostávajú dokonale čisté. Určite taká vec poteší každú z nás, čo sa pravidelne maľuje :).
Ak ste milovníkmi Tangle Teezer hrebeňov, tak tento je ešte o level vyššie. Je to nové a lepšie prevedenie toho pôvodného, čo sme si zakupovali. Volá sa Dtangler a má lepšiu rúčku na česanie a taktiež jeho štetiny sú pevnejšie a ľahšie kĺžu vlasmi.
Svoje vlasy mám hustejšie a vlnitejšie, no pri česaní s týmto hrebeňom si skoro žiadny vlas nezatrhnem a rozčeše aj zauzlené suché vlasy. Má vlasom dodať hebkokosť a vlhkosť, čo im veľmi prospieva. Je potreba mať kvalitný hrebeň, ktorý je nevysušuje. Ja som ním nadšená ešte viac, než tým pôvodným. Dá sa zakúpiť vo viacerých farbách a  jeho cena je skutočne nízka. Veľa ľudí navyše ani nevie, ako je dôležité si pravidelne meniť hrebeň. Jeho štetiny totiž po čase zmäknú, zašpinia sa, a tým si ničíme naše vlasy. Preto aj tento darček veľmi milo prekvapí každú kamarátku :).



Najlepším objavom tohto roku, je za mňa určite táto špirála/řasenka. Štetina je skvelá na natáčanie a absolútne nezlepuje. To mi u špirál vadí vždy snáď najviac. Tu sa to teda rozhodne nestane. Hlavne pre dievčatá s kratšími a menej hustými riasami je ideálna. Nemá takú tu tučnú a huňatú štetinu, takže sa s ňou lepšie manipuluje a dokáže riasy lepšie natočiť a predĺžiť. Naozaj je výsledok vidieť prevažne u týchto typov rias.


Skvelý tekutý korektor pod oči, ktorý nádherne rozžiary a zakryje aj tmavšie kruhy. Nezvýrazňuje ani vrásky, dobre sa vstrebáva a pôsobí prirodzene. Výborný je jeho mäkký aplikátor. Hladko kĺže a nie je potreba žiadneho blenderu na make-up. Ráno na rýchlu aplikáciu ideálny. Tento rok je veľmi kupovaný a žiadaný, takže tiež určite každého poteší. Za mňa absolútne super kvalita a cena. Maybelline sa proste nezaprie vo svojich make-upoch.



Pre mužskú časť mám pripravenú túto skvelú modelovaciu hlinu na vlasy. Nádherne vytvaruje a predovšetkým dlho drží. Hlavne vôbec nezlepuje vlasy, má matný efekt a používa sa jej skutočne malé množstvo na vlhké vlasy. V tejto dobe si na účes potrpí nejeden muž, takže skvelý darček. Jedná sa o profesionánlu hlinu, takže tie vlasy vyzerajú fakt skvelo! Určite pre pánov doporučujem :)


A ak má váš priateľ problém s kruhami pod očami a spuchnutou tvárou po ránu, tak tu mám pre vás ďalší skvelý tip. Ide o hydratačnú péči  proti známkam únavy na pleť a očné okolie. Nádherne zamaskuje únavu a rozjasní tvár - zbaví ju únavy behom chvíľky. Pôsobí prirodzene a je pre všetky vekové kategórie. Má v sebe niečo ako BB crem, pretože tie kruhy naozaj miznú a pleť pôsobí upravene. Obsahuje vitamín C a horčík.












Dúfam, že vám niektorá vec pomohla k výberu darčeka alebo vás aspoň inšpirovala do budúcnosti.  Máte aj vy nejaké tipy, ktoré sa hodia? Budem za ne rada, keď ich dáte do komentára :).

You Might Also Like

1 comments

  1. Čistič na štětce by mě určitě potěšil. Přesně tenhle si plánuji delší dobu pořídit :)

    Krásné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť