SHORTS OUTFIT

14:10











Konečne sú teplejšie dni a leto sa blíži. Hneď po dnešnom ráne sa mi zlepšila nálada z toho krásneho počasia. Už sa nemôžem dočkať, keď zo skrine zas vytiahnem len ľahké letné veci.  Jedným z mojich obľúbených minuloročných outfitov môžete vidieť na fotkách. Poslednou dobou rada ladím tmavo-zelenú s čiernou a bielou. Je to jednoduchá kombinácia, ale výrazná. Zelená dodá farby a pekne to oživí. Navyše sa zachová elegancia a jednoduchosť. Aká bude vaša obľúbená kombinácia toto leto? :) Posledné dni budem mať, celkom zhon (poznáte to skúškové :D), tak aktívna úplne nebudem. Ale určite budem pridávať príspevky na instagram a facebookNovo sa ma môžete niečo opýtať cez ask.fm

Budem rada, keď sa niečo opýtate ☺. Prajem pekný slnečný deň!





                                   Top - Bershka, Shorts - H&M, Boots - CCC, Bag - Carpisa 



You Might Also Like

2 comments

  1. Tahle kombinace barev se mi moc líbí. Outfit ti sluší a celkově vypadá hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit tie Šortky sú fantastické a navyše ti aj pristanú, to nie ako mne. Chcela som si podobne objednať už pred rokom ale nakoniec som tak neurobila a tak keď sa toto leto dostali aj do naších obchodov hned som s nadšením utekala si jedny kúpiť. Ale po vyskúšaní som zistila že nie su pre mňa.

    OdpovedaťOdstrániť